czwartek, 8 marca 2012

wiosenny Dzień Kobiet

pogoda nie bardzo wiosenna, ale ja dzisiaj w przerwach miedzy różnymi zajęciami piekę muffinki i robię szydełkowe kwiatki - podkładki ;))) pachnie fajnie i jest całkiem kolorowo!




muffinki tym razem z żurawiną i czekoladą chili; podobno najfajniej jest gdy się je je lekko ciepłe i natrafi na kawałek rozpuszczonej czekolady ;) nawet ja zjadłam dzisiaj dwie*


szydełkowe kwiatki są w ramach akcji blogowej jaką zorganizowała Truscaveczka

im więcej kwiatków tym szybciej wróci wiosna!!!!


Z okazji dzisiejszego święta - i tak bez święta też - wszystkim Paniom  życzę dużo czasu na pielęgnowanie włóczkomanii, motkomanii, drutomanii i innych pasjonujących szaleństw!!!!


* bo przecież ze słodyczy to najlepsze są kabanoski ;))))

9 komentarzy:

  1. Chciałabym poczuć tą muffinkę...oj,chciałabym!
    Tobie tez wszystkiego co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne te kwiatki!
    a babeczki wyglądają na obłędnie pyszne. dziś właśnie zakupiłam sobie silikonową foremkę do muffinów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie również wszystkiego naj! A u mnie dziś pogoda iście wiosenna, nawet zapach wiosny czuć było w powietrzu.
    Idę dziergać wiosenne kwiatki, to może szybciej przyjdzie:)a ja się nie wyrobię:D
    Pozdrawiam słonecznie b.

    OdpowiedzUsuń
  4. i tego samego zycze,mhhh mufin

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego naj....naj...naj

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie szydełkuje ale wszystkimi kciukami trzymam się mocno by przywołać wiosnę :)) Wszystkiego naj naj :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego z okazji wczorajszego święta, a dziś zapraszam Cie po wyróżnienie do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. OOOO jakie piękne muffinki!!! Z żurawiną jeszcze nie jadłam! Podkładki kwiatowe bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że zechciałaś/-eś zostawić tu swój komentarz. Dziękuję ;)