niedziela, 30 listopada 2014

proste formy

ja to jestem stworzona dziewiarsko do prostych form jednak, nawał pracy skutkuje tym, że chętnie sięgam po druty ale dziergam wyłącznie mało skomplikowane formy czyli kominy bądź kocyki

ale jak na ten czas to i tak uważam, że ma to swój urok a i dzierganie założoną rolę spełnia :)

zatem dzisiaj kolejny kocyk, tym razem na specjalne zamówienie :) mam nadzieję, że się spodoba :)





dane techniczne: 
włóczka: everyday Himalaya 100% akryl anty-piling, 12 motków
wzór: stokrotki
druty:5
wymiary: 130x180 cm

27 komentarzy:

  1. Prosta forma?? No jak dla kogo:) Próbowałam kiedyś ten wzór, w mojej książce nazwany gwiazdkami i muszę przyznać, że poległam:( A tu widzę i gwiazdki i kolorki, no super. Świetny kocyk:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie prost bo nie trzeba kontrolować ani oczami ani umysłem :) po procy takie tylko lubię no i nie mam przy tym matematyki :)

      Usuń
  2. Wspaniały! Piękne kolory i cudny wzór. Bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby prosta forma, ale z wieloma komplikacjami! Śliczny kocyk :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Proste formy ale za to jakie piękne!!!!
    Wcale one nie są takie proste wbrew pozorom:)))
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie wielkość była pewnym wyzwaniem, dzięki :)

      Usuń
  5. Kocyk super ,fajnie wyglądają te kolorki w tym wzorku .
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanawiałam się długo nad wyborem wzoru do włóczki, nie było łatwo i nadal się zastanawiam czy nie można było trafić lepeij ze wzorem, ale co tam będą pewnie kolejne to się i inne wzory wypróbuje :)

      Usuń
  6. Prosta forma, ale jakże pracochłonna, cudny kocyk,na bank sie spodoba :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wielkość zrobiła swoje, to prawda :) mam nadzieję, że się spodoba ł bo jeszcze nie mam żadnych wieści :/

      Usuń
  7. Taki ładny kocyk,jak mógłby się nie spodobać:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Chociaż to nie moje kolory to i tak mi się podoba! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja na początku patrzyłam na te kolory z "pewną nieśmiałością" ale teraz są bardzo ok :)

      Usuń
  9. bardzo mi się podoba :)

    (po niedzieli jakieś spotkanie będzie możliwe?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję :) i spotkanie jak najbardziej, super :) daj znać jaki dzień :)

      Usuń
    2. a ta mi się jescze przypomniało, że może spotkamy się jakiś dzień poza sobotami?, bo w soboty jesteśmy na warsztatach w nowej czytelni :) dobrego dnia:)

      Usuń
  10. Piękny kocyk :) Mnie się podoba i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietnie ten kocyk wymyśliłaś i zrobiłaś. Ten wzór daje pewną grubość i w kocyku się sprawdzi. Czy to była jedna melanżowa nitka? Jaki numer drutów zastosowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny kocyk - ja ten wzór znam jako " kurze łapki " !Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. That is an extremely smart written article. I will be sure to bookmark it and return to learn extra of your useful information. Thank you for the post. I will certainly return.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja chyba także najbardziej lubię proste formy, ale wbrew pozorom one nie są również najłatwiejsze do wykonania. Od pewnego czasu dość namiętnie korzystam z dobrych tkanin od https://dekoma.eu/pl/ i także jakiś skomplikowanych rzeczy z tych materiałów nie wykonuję.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że zechciałaś/-eś zostawić tu swój komentarz. Dziękuję ;)