środa, 5 października 2011

do testów

zrobiłam szal, według mojego projektu i pierwszy raz z aplikacją z wełny czesankowej
bardzo mi się spodobały szale Małgosi (to jeden z przykładów) i sama postanowiłam zrobić podobny
do Mistrzyni jeszcze mi daleko, nawet bardzo
pierwszy szal będzie oczywiście do sprawdzenia czy się nada do noszenia w ogóle, już widzę kilka błędów bo
chyba zbyt gruba ta moja aplikacja
ale co tam trzeba sprawdzić....





dane techniczne:
włóczka: Himalaya Kasmir, kolor czarny 1,5 motka
druty: 5KP
czas: ze 3 miesiące ale projekt musiał dojrzeć ;)))
wykończenie: jako, że bardzo nie lubię doszywać borderu ( nie mam cierpliwości i nie umiem liczyć jak się okazuje ) to dorobiłam go do gotowego już szala i oczywiście zdobią go moje ulubione pikotki, aplikacja z wełny czesankowej

Pozdrawiam ;))))

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze - niezmiernie mnie nimi ucieszyłyście ;*


Niestety nie mogę podzielić się wieloma szczegółami dotyczącymi praktycznej strony użytkowania szala, bo dopiero co powstał, ale....
Aplikacja powstała ze 100% wełny czesankowej owczej, na sucho, z użyciem specjalnych igieł. Wszystko zakupiłam w poznańskiej Fastrydze. Nie była to najtańsza zabawa, ale w opakowaniu jest 20 g czesanki  i myślę, że pozwoli mi to na wykonanie kilku, nawet dużych, aplikacji.
Układałam kolejne części wzoru i nakłuwałam, nakłuwałam, nakłuwałam i nakłuwałam, aż się przyczepiło wszystko. Co do tego przyczepienia - to nie jest ono najmocniejsze - nie wiem czy to wina szala ( zbyt luźno robiony?) czy to ja czegoś nie wiem o takim filcowaniu (może właśnie za dużo tej czesanki nakładłam?) , poćwiczymy zobaczymy ;)
To chyba wszystko, co mogę powiedzieć o tym szalu na razie - jak już sprawdzę jak się zachowuje podczas noszenia i prania to opiszę  ;)))


Fajnie, że do mnie zaglądacie ;))) nie przestawajcie! i dzielcie się swoimi uwagami, są bardzo budujące i pomocne ;*
Dzięki
A

19 komentarzy:

  1. Przepiękny!!! Ogromnie mi się podoba!
    Mogłabyś zdradzić jak się robi takie aplikacje? Czy one są dofilcowywane do szala na sucho?

    OdpowiedzUsuń
  2. Szal , jest piękny, mam prośbę, napisz kilka słów o jego użytkowaniu. Chodzi mi o to jak ta filcowa aplikacja zachowuje się w praniu itp. Będę wdzięczna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny szal - to jedno z moich ulubionych motywów - czerwone kwiaty na czarnym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda i nie bądź taka skromna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny szal i te czerwone maki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy za grube czy nie ale wyglądają wspaniale!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fiu fiu, ale ślicznościowy szal!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudny ten szal i o ile mogę wydziergać prawie każdy wzór , to o aplikacjach nie mam zielonego pojęcia.... śliczny i bardzo elegancki - normalnie zazdraszczam !
    Marzena z Piotr. Tryb.

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękny! wygląda fantastycznie!!! :)

    ja też poproszę o zdradzenie kilku tajników tworzenia takich aplikacji

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba, szczególnie te aplikacje, fantastyczny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny szal, moje ulubione kolory.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za wyjaśnienia dotyczące aplikacji - czyli jednak dobrze kombinowałam :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Frasia - bardzo dobrze kombinowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. robi wrażenie ,przepiękny szal!!!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że zechciałaś/-eś zostawić tu swój komentarz. Dziękuję ;)