poniedziałek, 29 września 2014

nowina

drutowo się u mnie ostatnio bardzo mało dzieje i blog wyjątkowo kiepsko wygląda w tym roku :( nie mam ani czasu ani natchnienia
ale pewną nadzieję na zmianę tej sytuacji mam, bo moja koleżanka właśnie otworzyła sklep drutowy :)))) cieszę się bardzo bo będę miała się gdzie zaszyć dla relaksu, a może nawet zadrutować :) kto jeszcze z Poznania to może się spotkamy któregoś dnia :)
szczegóły tutajtutaj i tutaj


P.S. ale Wasze blogi nadal podglądam z ogromną ciekawością :) z włóćzkomanii się chyba tak szybko nie da wyplątać, na szczęście :)

6 komentarzy:

  1. Chętnie odwiedzę nowe miejsce... Większą grupą spotykamy się co jakąś sobotę w "Splotach" - też nowe miejsce włóczkowe na mapie Poznania...

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja bardzo chętnie wpadnę do Moheru!!! A to dopiero!!! Wspaniale :):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę takiego miejsca gdzie można razem "robótkować". U nas w Świnoujściu bardzo by się przydało:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super że powstało fajne nowe miejsce ,szkoda że ja nie z Poznania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna wiadomość! mam nadzieję, że się tam spotkamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez sie ciesze, ze powstalo miejsce gdzie mozna podrutowac i poszydelkowac, bo w Wwie nie mozna sie dostac, szkoda ,ze nie u nas, zapraszam Cie do mnie, na blga, ja czesto podgladam u Ciebie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że zechciałaś/-eś zostawić tu swój komentarz. Dziękuję ;)